9 mei 2009

Nieuwe crea's...

Haiii,

Ben vergeten om de afgelopen anderhalve week/ 2 weken iets op mn blog te plaatsen van wat ik gemaakt heb =D
Dus bij deze komt 't eventjes in 1x....

Heb weer een LO'tje voor mn My Life boekje gemaakt... Gaat over mij en mn vriendje! <3



Ben al een hele tijd bezig met een 'klein' album (20x20) te maken met foto's van vroeger, toen ik nog klein was!
Heb dr nog niks op mn blog over staan, maar hier alvast 1 van de zoveel LO'tjes =D..



Ennn.. Ik heb stempelafdrukjes besteld ! Vind hier nooit zo'n hele leuke stempels in de winkels, en vind ze altijd zo deur enzo... Dus heb ik een paar afdrukjes besteld, kijken of ik er ook echt iets mee ga doen.
Dus het is de bedoeling dat ik zometeen een kaartje ga maken, voor moederdag ofzo! (Die volgt dan nog later op de dag of morgen).




Groetjess!!..

1 opmerking:

Loes zei

leuk met al die hartjes!!
en wat een hoop afdrukjes! veel plezier er mee!!