18 april 2009

LO boekje ; My Life..

Hoi hoiii,

Heb vanmiddag het eerst LO'tje gemaakt voor het albumpje dat ik wou gaan maken ! 't Gaat denk ik My Life of My Story of iets in die richting heten =D.... Komen allemaal foto's enzo in met dingetjes die nu iets met mij te maken hebben! =)

Hieronder alvast het eerste resultaat, ga het een beetje simpel houden =D...
Heb gelijk bij dit LO'tje mn nieuwe Doodle Mal gebruikt !! =)




Ben vandaag ook nog eventjes naar de kermis in Aachen geweest, daarna eventjes wat bij de Kruidvat gehaald en daar zag ik dit leuke lint voor maar 1,30 liggen... Heb 't gelijk meegenomen, past wel bij 't albumpje dat ik nu aan 't maken ben. Ben ook al een tijdje bezig met een babyalbum over mezelf dus daar kan ik dat baby girl lintje voor gebruiken =D



Groetjess!!...

2 opmerkingen:

Loes zei

leuk!!
en wat een leuk idee voor een album!

groetjes

Boukje zei

Leuk idee om zo'n album te maken! Wat een leuke doodle(mal)!