26 januari 2009

Family - Me, My Mother & Sister

Hoi hoiii,

Had gister zin om te scrappen, maar wist niet precies wat. Dus toen heb ik een foto gepakt, die ik laatst teveel had af laten drukken =D, en ben daarmee aan de slag gegaan.
Ben zelf heeel erg blij (en trots haha) op het resultaat. Vond em zo leuk dat ik em in mn (scrap)lijstje gedaan heb.. Die heb ik namelijk 2 jaar geleden eens een keer gekocht en nooit wat mee gedaan, kwam dat eventjes goed uit ! haha..
Heb bijna alles zelf gemaakt, behalve de 3 kleine bloemetjes rechtsonder.

Hier is 't resultaat..





3 opmerkingen:

Inge zei

Wat een superleuke lo zeg!

Angela zei

wat een schatje is het geworden! leuk hoor!

mariska zei

Hoi hoi,

Ik kwam je toevallig teven via een krabbel van jou op een "scrap-hyves". Ik weet zo gauw niet meer welke dat was, want ik was wat aan het neuzen.
Maar ik wilde je even laten weten dat je erg mooie layouts maakt!!
Zelf heb ik nog geen layouts van mijn scrapverslaving op mijn log staan. Maar wel kaarten.
Als je wilt mag je wel een kijkje komen nemen.

Liefs Mariska